Fixar och donar

Så, nu står spjälsängen i vårat sovrum, inte idealiskt och det känns lite ihopträngt, även om vi skulle kunna flytta våran säng lite åt Jimmys håll och få ordentligt med plats på min sida för spjälsängen men det känns väldigt otympligt att flytta en hel 180-säng med rejäl sängram bara någon decimeter... Nej, sängen får stå där den står, det funkar ändå.
Två veckor räckte korgen, nog hade man trott att den skulle räcka till ett tag till men helt klart trivs inte Tess när hon inte kan sträcka ordentligt på sig när hon sover så jag tänker inte försöka fortsätta med den.
Just nu ligger gullungen och sover i våran säng och vi har precis ätit middag här hemma. Imorgon MÅSTE vi städa, får hembesök från BVC imorgon eftermiddag och vi har granbarr överallt (förutom på granen ;) ). Jag har dessutom bokat in lite egentid imorgon förmiddag, fick ett presentkort på en klippning i julklapp så idag var jag inne och bokade en klipptid hos min vanliga frisör. Jag ahr nog inte varit hos henne på över 1,5 år och det ska bli helt underbart att låta henne gå lös på mitt hår, det är verkligen en frisör som jag utan att tveka kan ge helt fria händer med mitt hår utan att det finns minsta risk för en katastrof, det var hon som stod i kassan när jag var där och hon bestämde direkt att hon ska höra hela storyn om förlossningen osv imorgon ;) I vanliga fall hade jag passat på med färgning också (också något hon brukar få helt fria händer med) men nu gäller presentkortet bara klippning och jag vill inte lämna Tess ensam med pappa så länge, inte för att jag tror det blir problem men man vet ju aldrig

Kanske ska försöka skaka av ytterligare lite barr från granen innan Tess vaknar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kan du inte ta en före- och efter-bild på håret imorgon? Vore kul att se! :)

2010-01-12 @ 21:14:59
Skrivet av: Sofia

Skrev en kommentar nyss men den försvann eller nåt... Här kommer den igen då: Kan du inte ta en före- och efter-bild på håret imorgon? Det vore kul att se! :)

2010-01-12 @ 21:21:07

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0