Tävling hos Carolina

Jag tävlar om valfri väggdekor till ett värde av 200 kr från Paxlux hos Carolina – var med och tävla du också!



Vi satsar på att vinna den fina "Sov Gott"-dekoren med fjärilen, den skulle passa så fint in ovanför Tess säng i hennes rum sedan.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

sv: ah okej, Synd att de ska bo så långt bort :S

Men tur att hon kommer till dig ibland iaf .

Jag vet ärligt talat inte va jag skulle gjort om jag inte träffa mina kompisar "Ofta" dvs, MINST en gång i veckan :P

2010-02-27 @ 22:43:37
Skrivet av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Din blogg är lika udnerbar som alltid!

Jag bloggar också, mest om mitt liv som ung fru och mamma, men inget vardagsgnäll utan livets guldkanter;=) Mat- jag ÄLSKAR mat (kämpar för att gå upp lite i vikt), inredning, mode, BARN-mode, design, osv. Vårt hem var med i vi-föräldrars barnrumsrepotage för ett tag sedan och snart kommer vårt hem i en bok..stolt.



Nej, nu ska jag blogga lite till imorgon.

Kram på dig!!



hälsningar Erica

2010-02-28 @ 01:38:35
Blogg/hemsida: http://erica.myshowroom.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0