Middagsplanering

Så sitter man här och försöker komma underfund med vad man ska äta för middag idag. Fantasin är just nu obefintlig och mina idéer just nu består av pizza och tacos :P Misstänker att Jimmy inte direkt är sugen på endera.
Ska ta och se om vi inte kan hitta en snöskyffel att låna snart också, har en snövall på över en meter liggandes för vår trädgårdsgång, fastighetsskötaren har inte varit här och skottat varken åt oss eller de som bor i trappuppgångne i huset sedan i lördags eftermiddag, och sedan dess har det ju kommit ca 50 cm mer snö och plogbilen har kört på vägen så det ligger stora snövallar för gångvägarna också. Så fort Jimmy kommer hem ska jag ragga upp en snöskyffel och skotta, gud vad jag längtar efter det just nu! (Jag vet att jag är sjuk i huvuet och jag kommer få äta upp de orden sedan men jag behöver den ansträngningen)

Ska för övrigt börja träna på söndag kväll, ska gå iväg och vara med på ett zumba-träningspass som den lokala gymnastikföreningen håller i. 8 tillfällen under våren på vardera 1 timme, det blir första riktiga träningen för mig på nästan 2 år och det ehövs. Beach 2010, here I come (sedan kan man bli gravid igen med gott samvete ;) )


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jo, men om jag nu bara hade läst ett inlägg som du sa.., och inget annat så kan väl inte jag ha vetat ifall du gjorde din egen eller hjälpte någon med den!

2010-02-22 @ 14:41:03
Blogg/hemsida: http://sivv.blogg.se/
Skrivet av: Em

Låter som att du verkligen känner för att komma igång och röra på dig och då är det jätteskönt när man får gjort det också! Skotta på du! ;)

2010-02-22 @ 18:06:24
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Ikväll lägger jag upp en rolig tävling på bloggen där man kan vinna valfritt barn plagg från Paulfrank, vore kul om du ville delta!(man behöver inte ha en blogg, kanske fler av dina läsare vill vara med som inte har en blogg)



hoppas du får en fortsatt underbar dag och kväll!

Kramar Erica

2010-02-22 @ 18:49:09
Blogg/hemsida: http://erica.myshowroom.se
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: låter som en riktigt mysigt kvällsrutin!

2010-02-22 @ 21:21:23
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: ja, det förstår jag :)

2010-02-22 @ 21:33:16
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Okej, tack för tipset :)

Jag antar att jag tycker du äär ganska snäll som ger mej tipset när du inte gillar de som gör reklam för sina egna bloggar ;)

2010-02-23 @ 07:49:04
Blogg/hemsida: http://sivv.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0