Men då!

Jaha, då blir det till att väga Tess på onsdag igen. Längdmässigt ökar hon bra, hon är pigg och glad och verkar bli mätt, men nu har hon bara ökat 58 gram på 8 dagar, senast hade hon ju ökat 365 gram på 6 dagar och jag hoppades att hennes snåla viktökningstid var över, men tji fick ju jag...
BVC-sköterskan tycke att vi ska försöka väga henne lite oftare än vad som är normalt och se så att hon åtminstone fortsätter att öka i vikt.
Dagens resultat: 5228 gram, 60,5 cm och huvudomfång på 40,3 cm


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Hejsan! Jag vill bara tipsa om min tävling i samarbeta med smattochsnyggt.se! Vinnaren väljer mellan Bola gravidpingla eller pojk/flickset från Liandlo! Alla kan vara med!



Om du inte gillar reklam ber jag om ursäkt och önskar en trevlig kväll! :)

2010-02-25 @ 18:40:12
Blogg/hemsida: http://saos.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Dom är ju så söta.Livar upp ett tråkigt rum :)

2010-02-26 @ 10:40:57
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Diana - Gravid ♥

Bra att vara inställd på att gå över tiden, skulle jag också arit om inte barnmorskorna sagt att det kommer ske när som helst hela tiden... =P Har haft en hel del känningar inatt, så håll tummen för att det är ngt på G! =) Har förresten lagt in en ny tävling på bloggen. Stor kram!!

2010-02-26 @ 12:38:46
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Jaså? jo de kan jag tänka mig, de kommer jag nog med göra.

2010-02-26 @ 18:32:20
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0