Känslig? Nostalgisk? Jag?!!

Slötittar på Förlossningskliniken medan Tess ligger och sover i min famn (äter lite i sömnen ;) ). Gud så känslig man är, när ett barn föds och börjar skrika så börjar jag stortjuta! Vilket magiskt ögonblick det var, just det ögonblicket skulle jag gärna uppleva om och om igen resten av mitt liv...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tiara

Ååh ja vad mysigt! Jag kommer aldrig glömma känslan när Alma hade kommit ut. Det var så overkligt och magiskt!

Haha nu tror jag faktiskt att jag kommer börja kolla på förlossningskliniken. Förut vågade man ju inte bara för att man var så rädd för smärtan x)



Sv: ja det är verkligen hemskt att se sin lilla älskling skrika sådär förtvivlat. Höftundersökningen var värst. Hon skrek som aldrig förr! Jag började nästan gråta, men det gick jättesnabbt som tur var. Alma är ju väldigt tyst av sig. Skriker inte alls mycket. Hur är Tess när det gäller skrik och gråt?

2010-02-10 @ 14:47:31
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Ååh ja vad mysigt! Jag kommer aldrig glömma känslan när Alma hade kommit ut. Det var så overkligt och magiskt!

Haha nu tror jag faktiskt att jag kommer börja kolla på förlossningskliniken. Förut vågade man ju inte bara för att man var så rädd för smärtan x)



Sv: ja det är verkligen hemskt att se sin lilla älskling skrika sådär förtvivlat. Höftundersökningen var värst. Hon skrek som aldrig förr! Jag började nästan gråta, men det gick jättesnabbt som tur var. Alma är ju väldigt tyst av sig. Skriker inte alls mycket. Hur är Tess när det gäller skrik och gråt?

2010-02-10 @ 14:50:09
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Vilken kanal går det på? Måste också se :) Nu vågar man ju se på det!



Idag har det snöat sedan kl 8 här och slutade för en timme sedan, har nog kommit minst en decimeter! Så trött på det nu, man kan inte gå med den vagnen vi har :/ Men man trodde ju inte det skulle vara så här mycket snö heller!

2010-02-10 @ 18:31:59
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

hehe, tack :) Kommer snart annat dock! Men fick lägga upp något nytt så länge..



Ja precis :) Hehe

2010-02-10 @ 22:06:39
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Det är en helt annan grej att se förlossningskliniken nu när man själv fått barn. :) Man ser mer av det fantastiska i det hela :)



Visst är det supermysigt att bada dom och ha massa olja så de är alldeles supermjuka sen. Tror nästan alla bebisar tycker om att bada. Molly var en kort en när hon föddes så det är ju inte så konstigt att tess var lika lång när hon var några veckor yngre. Mollys startlängd var ju 48,5 cm, men hon börjat klättra på kurvan.

2010-02-11 @ 11:35:45
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0