Dagens uppdatering

Idag har jag tvättat (har tvättid hela dagen imorgon också så jag har inte direkt stressat med tvätten) och bara tagit det lugnt med en härlig bok. Tess har sovit ganska bra så jag har kunnat slappna av ordentligt stundtals.


Mina små latmaskar låg och sov tillsammans när jag hade varit i tvättstugan



Och så här sover lilltjejen just nu ♥
Visst har hon häftiga byxor? Tradera-fynd, helt nya (med lapparna kvar) för 23 kr + frakt

Idag har jag försökt pumpa varje gång Tess har ätit och så har hon fått ersättning istället så vi ser att hon verkligen får ordentligt med mat. Nu har hon ätit 160 ml varje gång och när jag pumpar får jag ut ca 100-140 ml/tillfälle. Ska fortsätta så ett tag och hoppas på att min mjölkproduktion ökar igen. Men nu ska jag slänga mig på soffan och heja fram svenskorna till den första (och förhoppningsvis även andra) svenska OS-medaljen för detta OS


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Byxorna är supersnygga, framförallt med den tröjan till. Matchar riktigt bra!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg!

2010-02-14 @ 01:04:16
Blogg/hemsida: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Skrivet av: Michelledelice

Söt!

2010-02-17 @ 20:11:28
Blogg/hemsida: http://michelledelice.blogg.se/
Skrivet av: Madeleine

Liten sötnöt ♥

2010-02-18 @ 00:31:02
Blogg/hemsida: http://muppsan.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0