Allmänt pladder

Känns verkligen inte som att något alls händer just nu, därav bristen på uppdateringar.
I torsdagskväll var jag och Jimmy ute ensamma en stund, faktiskt väldigt skönt men kändes konstigt att inte ha Tess där. Min mamma hade ju tänkt att hon och Tess skulle ha en "tjejkväll" medan jag och Jimm var iväg men Tess sov hela tiden istället, till slut fick jag väcka henne så att hon skulle äta innan jag somnade, då hade hon sovit mellan 16 och 22.

Igår var jag, Tess och mamma inne på stan och kikade runt, rsulterade i två par strumpor åt lilltjejen från Kappahl, en "Mina första år" bok från Lagerhaus och en födelsedagspresent åt min mamma som fyller år i nästa vecka. Mamma köpte ett jättefint halsband åt Tess på Guldfynd också, ska visa det senare.

Jag ska försöka komma ihåg att kontakta pastoratet nästa vecka och försöka bestämma ett datum för dopet, någon gång i slutet av april/början av maj har vi tänkt att det ska bli av, då borde vägarna vara mycket bättre att åka på för våra långväga gäster. Vi har däremo inte beslutat hur vi ska göra med eventuell inkvartering, emn det känns lite som att de faktiskt kan åka fram och tillbaks samma dag och att det är upp till dem om de vill stanna kvar, då finns ett alldeles utmärkt vandrarhem i närheten, ett jättefint hotell osv. Vi får väl se hur det blir...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Är du aldrig med dina kompisar? Alltså att du tar med dig Tess dit? har nämligen aldrig läst om nån av dina kompisar :O

2010-02-27 @ 19:49:37
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0