Mätt

Dagens lunch var inte helt fel, men jag blev så mätt! Njöt av kebab i pitabröd, smaskigt värre. Middagen dock fick jag i mig en enda tugga innan jag kände mig alldeles proppad, fy sjutton!!! Lagom trött, seg och halvt illamående ligger jag nu i soffan och ska kolla på Tillbaka till Aidensfield.
Målaren kommer igen imorgon och ska måla tak och väggar, idag fick han upp all våtrumsväv på väggarna, redan en väldig skillnad men jag kan förställa mig hur det blir sedan. Imorgon ska vi införskaffa lite handukskrokar och dyl dit in så vi kan få det riktigt fint till helgen, sedan är det en rejäl städning som gäller för att få det riktigt julfräscht också.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Vad skönt sen när det är klart! Vi målar också för fulla muggar, men det blir ju så fint! Kram gumman

2010-12-08 @ 21:34:38

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0