Lite graviditetsinfo

Så, i torsdags var jag hos barnmorskan för inskrivning och så en sväng in på lab för provtagning, alltid lika roligt att ta blodprov...
Det var ju inte så mycket som behövde sägas, det mesta togs ju upp redan när jag väntade Therese så det var bara att stämma av så att allt stämde och så lite prat om hur jag upplevde förlossningen, amningen osv. Fick tid för ultraljud 11/1, känns som en halv evighet trots att det bara är en dryg månad, borde ju kunna gå ganska snabbt tills dess med tanke på hur fort det har gått sedan plusset. Dessutom är det ju jul, Tess första födelsedag och nyår däremellan.

Det första positiva testet tog jag för övrigt 6/10, 4 dagar innan mensen skulle komma för det kändes som att något var annorlunda, vissa små grejer som jag abra upplevt en gång tidigare, nämligen i början av graviditeten med Tess. Två dagar senare tog jag ett digitalt också, det första var så otroligt svagt så jag behövde lite mer bekräftelse, Jimmys 25-årsdag för övrigt... Nu är det som sagt bara att hålla tummarna för att allt ska gå vägen, men sannolikheten för att det gör det är ju mycket större än att det skulle gå galet någonstans.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0