Vänner är guld värda

Jag har träffat en helt underbar vän på nätet, helt galen och lätt att prata med om det mesta. Det roliga är att han är portugis och att han verkligen anstränger sig för att läsa det jag skriver bl.a här i bloggen och att försöka svara på svenska. Exemplevis kommenterade han en av mina bilder på facebook på svenska, verkligen kul när någon anstränger sig och han kan förgylla en hel dag med sin usla google-translate-svenska... :)
Han är dessutom en grymt duktig DJ, tror jag ska leta rätt på något han gjort på youtube och lägga upp här...

Sedan har jag ju några andra vänner som funnits i mitt liv så länge, dock väldigt sporadiskt, men jag kan inte tänka mig hur mitt liv vore utan dem. För om jag inte hade dem så hade jag missat så många underbara stunder, tack för att ni finns


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0