Vad är detta??

Jag har alltid varit en sådan som inte känner mig hungrig. Jag blir sugen och hjärnan säger att det är dags att äta men hunger har jag aldrig känt. Inte ens när jag under högstadietiden inte åt varken frukost eller lunch. Magen kunde kurra som en galning för varje andetag men jag kände mig inte hungrig. Men igår och idag har jag varit så hungrig att jag knappt kunnat stå upp.
Jag antar att det beror på mitt godis och läskuppehåll, kroppen får inga "tomma" kalorier att bolla runt med. Det är underbart att helt ärligt kunna säga att jag är hungrig.
1 vecka avklarad, mindre än 1 månad kvar. Får se hur detta artar sig. Senare ikväll kommer en uppdatering om vikten...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Härligt! Har också perioder ibland då jag inte blir mig hungrig, glömmer nästan hur det känns ibland.

Lite irriterande eftersom jag älskar mat, hah!

2010-04-02 @ 21:20:54
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Emma

Låter som jag för ca 10 år sen levde jag på noll och inget idag är jag hungrig ofta särskilt efter jag varit gravid suck ...



mvh emma & glad påsk

2010-04-02 @ 22:29:46
Blogg/hemsida: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Skrivet av: Emma

Låter som jag för ca 10 år sen levde jag på noll och inget idag är jag hungrig ofta särskilt efter jag varit gravid suck ...



mvh emma & glad påsk

2010-04-02 @ 22:29:46
Blogg/hemsida: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Har du andvänt några karameller i nu? :) Jag har, usch jag har dålig karaktär! HAHA!

2010-04-04 @ 10:53:43
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0