Den renaste kärleken

Igår fick jag höra att jag verkar trivas med att vara mamma om man ska utgå från vad som skrivs här i bloggen, och om det inte är tydligt nog: Ja, jag ÄLSKAR att vara mamma.
Jag har svårt att föreställa mig hur det var innan Therese föddes, hur det var att vakna upp varje morgon utan något vettigt att göra, utan att höra henne brottas med sin snuttefilt, utan att mötas av hennes underbara leende...
Det finns inget renare än en mors kärlek till sitt barn, det är villkorslös kärlek på högsta nivå.

Många säger att man inte ska göra mamma till sin identitet, men för mig så är det den jag är: Philippa och Thereses mamma, inget konstigt med det. Utan henne vore jag inte den jag är idag, jag har vuxit oerhört mycket som person sedan hon föddes, inte minst när det gäller min självkänsla och mitt självförtroende. Jag mår mycket bättre rent psykiskt nu än jag har gjort på många år.

Min dotter betyder allt för mig, och om jag kunde så skulle jag ge henne hela världen och lite därtill.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Skönt :) Tycker pyjamaser är det tråkigaste att köpa, tror jag! ;) hehe!



Skönt att ni sluppit det. Ha en bra dag!

2010-04-13 @ 10:38:23
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte - Mamma till Nikita

Ja det märks verkligen att du älskar att va mamma när man läser din blogg. Och jag tycker du verkar va en helt underbar mamma, och jag har allt testat en del saker du gjort med Tess :)



Kramar

2010-04-13 @ 13:00:05
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

kan inte göra annat än hålla med i dina tankar =)

2010-04-13 @ 20:46:59
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0