Sjuk...

Vad fasen!!! Pang bom sa det efter middagen, sedan dess har jag varit jättefrusen trots min tjocka morgonrock och suttit och belägrat toan. Illamående som bara den och jag HATAR verkligen att vara illamående... Ingen bra kväll med andra ord, jag ska nog krypa ner i sängen snart och hoppas det är bättre imorgon...
Jag vet inte om det är något jag ätit eller om det är någon mag/kräksjuka som Jimmy dragit med sig hem


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0