Sicken latmask

Nähä, nu måste jag ta och väcka Tess, det är matdags för fröken men det verkar hon ha glömt. Nu tänkte vi ta och prova på lite banangröt här, morotspuré har vi ju testat och det mesta hamnade utanför... Majs och potatis-purén gick ner lite mer men fortfarande hamnade mycket utanför... Men det är så kul att se när hon äter.
Fick tipset i torsdags om att frysa in puréerna i typ en isbricka så har man lagom smakportions-storlek + att maten inte blir för gammal, så det ska jag ge mig i kast med sedan, frysa in lite.

Nu ska jag avra en elak mamma


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Det är kul att mata de. Jag brukade leva mig helt in i det, så jag gapade och svalde samtidigt som Egoina. :D

2010-04-25 @ 18:30:31
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0