Roligt?? Inte direkt...

Sitter och tittar på America's Funniest Home Videos och känner bara att folk måste vara ganska blåsta... Idag var det avsnittet med det uttjatade klippet på taxen som "räknar".
Husse håller upp en liten whiteboardtavla framför nosen på hunden där det står typ 2+3 och hunden skäller, 5 ggr med ganska långt mellanrum. Men är det konstigt att hunden räknar rätt? Han skäller med största sannolikhet så fort tavlan sätts framför nosen på honom och husse tar ju hela tiden bort tavlan så fort hunden skällt så många gånger som svaret på talet är... Jag tycker i alla fall inte att det är ett roligt klipp

Nu har jag nog klagat klart, Grey's Anatomy har ju börjat och Tess har vaknat


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linn

Ganska tufft att se hur din dotter växer och utvecklas eftersom de är födda samtidigt, vi skrev i samma tråd på fl så har följt i stort sett hela din graviditet, hehe. Bf+6 fick du i va? Har för mig att jag gick två dagar över mer än dig. De kom ut tillslut de små trollen iaf, fast de va ganska frustrerande för de kändes som ALLA fick barn innan.

Vi är lika gamla oxå, 87:or, och tyckte du skrev nyligen att du fyller i slutet november? Det gör jag med:)

2010-04-14 @ 19:53:56
Blogg/hemsida: http://napmils.blogg.se/
Skrivet av: Jacqueline, 18 år och blivande mami

SV: Tack för ditt svar! Jag har dock inte SÅ mycket i storl 50 men tycker att det är så svårt att hitta kläder i storl. 56, känns som alla köper det så alla 50 blir kvar och de tar dumma jag. haha! Hoppas allting är bra mer er , kram :)

2010-04-14 @ 22:30:02
Blogg/hemsida: http://jacquii.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Jag fyller 28:e :) en dag mellan oss och bebisar samma dag, tufft! Jag minns inte vad tråden hette men nåt med december och bebis, hehe, fanns 100 sånna! Är inte på fl längre men hette hondär där. Jag tyckte inte de va jobbigt att gå över tiden heller men jobbig väntan, jag ville så gärna träffa min lilla flicka. Lite ont hade man ju såklart och de va tungt och jobbigt.

Var det någon som tjatade på er om "dålig planering", "stackars barn" osv att vars född så nära jul?!

2010-04-14 @ 22:55:54
Blogg/hemsida: http://napmils.blogg.se/
Skrivet av: Isabel

Jag tycker det är många sådana klipp nuförtiden som inte alls är roliga men som folk skrattar åt ändå. Jag menar, hur blåsta är de egentligen? Amerikansk humor i ett nötskal.

2010-04-14 @ 23:58:13
Blogg/hemsida: http://aizah.se
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: uschdå, hoppas hon somnade helt tillslut!

2010-04-15 @ 07:56:44
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0