Namnsdagsbarn

Idag har världens underbaraste lilla tjej namnsdag :)
Och på söndag är det dags för dop, till dess måste jag bestämma mig för vad jag ska baka för tårtor (jag har aldrig bakat tårta i hela mitt liv innan, tur att vi fick rosa tårtpapper i julklapp av syrran...) Jag ska till BVC, jag ska på babyleken, jag ska på unga mammor (vi ska bada denna veckan) och jag ska hinna städa och baka. Ändå känns det inte som att jag ska börja baka allt för tidigt, tårtorna får bli på fredag-lördag men lite kanelbullar kan jag nog ge mig på innan dess, typ på onsdag.

Dessutom kommer Jimmys kusin ner på fredag kväll (han ska vara Tess gudfar) så då blir det grillning och lite anant, med andra ord en hel del som ska hinnas med i veckan, men det ska bli så kul. Det blir första gången som mina föräldrar träffar Jimmys föräldrar nu på söndag, min mamma verkar lite smått nervös ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0