Min älskade lilla tjej är så duktig

Gud så skönt det var med en hel natts sömn, nu känner jag mig precis som vanligt, blir nog ännu bättre när jag ätit lite frukost.

Och tänk så mycket små bebisar verkar förstå vad som händer... I söndags kväll ville Tess inte äta ordentligt och Jimmy hade svårt att få henne att komma till ro som hon brukar, hon märkte säkert att något var konstigt med mamma. Och igårkväll var jag så otroligt trött så jag lade henne vid 19 och bara hoppades att hon skulle somna en stund i alla fall, och hon slocknade direkt. Sedan gick jag själv och lade mig vid 20-tiden och Tess sov HELA natten, fram till typ 7.15 idag. De säger ju att en "hel natts sömn" för så små bebisar är ca 5-6 timmar i sträck, hon sov 12 timmar med ett pytteavbrott då hon ville ha nappen.

Nu ligger solstrålen på sin filt på golvet och brottas med en kräkhandduk, älskling ligger utslagen i sängen efter att ha haft ett kräkmaraton igårkväll och jag sitter i soffan och bara njuter av att må bra. Ska äta lite frukost och åka hem till min mamma idag så Jimmy får vila ut lite utan att ha ess tjo och tjim i öronen hela dagen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0