Jag gillar inte grått

Vad hände med det fina vädret? Nu har vi hat grått och tråkigt väder i flera dagar, mindre kul med andra ord...
Jag ska ta en promenad med Tess när hon vaknar, ska skriva ut en jobbansökan och ett cv och försöka komma ihåg att lägga det på lådan. Tänkte gå förbi företaget och kanske lägga det direkt i deras låda, spara porto ;)

Och i eftermiddag ska jag nog ge mig på att fixa en ny design, igen! Jag måste verkligen göra någon som jag blir riktigt nöjd med någon gång.  Tråkig läsning, tyvärr. Jag har liksom inga bra idéer just nu... Hoppas något dyker upp snart


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0