Det går åt rätt håll

Gud så skönt det är att maginflunesa går över så fort som det gör, nu har jag inte spytt sedan 3-tiden i natt och diarrén börjar bli bättre, jag fryser inte längre... Däremot är mina muskler fortfarande ömma, men det känns som att det lättar mer och mer också när jag ligger varmt här i sängen.
Har jag tur så är jag symptomfri till kvällen och kanske kan få pussa på min älskade lilla tjej redan imorgon. Känns som att det skulle bli knöligt om Jimmy måste ha med henne hela dagen imorgon också, han ska ju på fotvård och då är det inte så lätt att ta med en liten tjej som gärna vill ha uppmärksamhet


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Liw

Shit, har ni redan börjat planera sådant! Läskigt! :-)

Fast vi pratar om syskon här med, men det handlar lite om hur hösten ser ut för oss båda. Jag skulle vilja bli klar med mina studier och flytta från Umeå INNAN det kommer ett syskon. Blir vi gravida i höst hinner vi nog inte det :-( Fast jag håller med 18-24 månader är nog ultimat :-)

2010-04-19 @ 16:00:55
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0