Specialfall: Riskförlossningar

Halvligger i soffan och tittar på Specialfall: Riskförlossningar på Tv4 Fakta. Jag gillade verkligen inte sådana program i början av graviditeten men nu kan jag inte låta bli. Visst får man se allt som kan gå fel, men samtidigt har vi kommit så långt in i vår graviditet nu att det som händer dem i det programmet i princip inte kan hända oss längre.
Och när jag tittar så inser jag att snart ska jag vara den som ligger där på förlossningen och föder mitt barn. Det är lite läskigt, det är väldigt fascinerande och jag börjar nästan gråta bara av tanken på det hela. Undra då hur jag kommer vara när det faktiskt är dags. Om ca 2 månader har vi vår älskling hos oss, h*n ligger på mitt bröst och ser världen rutn omkring sig för första gången. Vilken magisk upplevelse det kommer bli, man försöker föreställa sig det hela men det måste vara omöjligt att föreställa sig hur det verkligen blir.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: emma

Jag kan inte heller låta bli att titta på sånna program.. fast man blir lite nervös "tänk om det dära händer mej".. jag borde igentligen inte se på det som är förlossnings rädd..

Kram Emma

2009-10-29 @ 09:22:48
Blogg/hemsida: http://glossydoll.devote.se
Skrivet av: Erika

Sv: Visst är det sjukt! Jag är förvånad över att de inte har gått av på mitten!

2009-10-29 @ 09:23:34
Blogg/hemsida: http://priggles.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Sv: Haha, ja så kanske det var .. :)

2009-10-29 @ 09:28:46
Blogg/hemsida: http://priggles.blogg.se/
Skrivet av: Liw

Haha, jag kollar också på de där programen, min BM har sagt åt mig att inte göra det iom min förlossningsrädlsa, men jag KAN INTE sluta :S HOppas allt är bra med er!

Och lycka till med flyttandet =)



kram

2009-10-29 @ 14:03:59
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0