Sista uppdateringen för veckan??

Tänkte meddela att det kommer bli ganska sporadiskt uppdaterande av bloggen i helgen.

Imorgon ska jag, mamma och syrran fortsätta i lägenheten ett tag och sedan ska jag och älsklingen packa in oss i bilen och åka upp till Stockholm för sista gången innan bebis kikar ut (troligen). Upp till svärmor och bli bortskämda lite grann, och sedan en sväng till svärfar osv. Halva släkten blir det väl i alla fall känns det som.
Ska även kika in på Babyland och hämta ut gratis-boxen från dem med, gratis blöjor osv är aldrig fel...
Blir eventuellt en sväng till Biljardpalatset, vi får se om det verkligen blir så men det kan vara ganska trevligt. Och så ska vi ta en tur till IKEA också och kika ut vad vi behöver/vill ha sedan. Ska kolla på köksbordet jag drömt om, får se om det är lika fantastiskt i verkligheten som jag inbillat mig.
Ska även se om jag hittar en trevlig fåtölj till barnrummet sedan, vore trevligt att ha en skön fåtölj att sitta i och läsa lite sagor, amma osv.

Datorn följer väl med, men jag får se om det blir något uppdaterande. Hoppas på att det blir riktigt trevligt där uppe, svärmor är alltid trevligt sällskap.
Kanske blir någon uppdatering imorgon, den som lever (och kollar) får se


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - 20 & gravid

haha så sant. men det är det pinsamma man vill åt ;D

2009-10-09 @ 09:25:46
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Va skönt att du också tycker att de verkar konstigt med min barnmorska. Jag vill verkligen känna mig trygg hos den jag går hos. KUnna säga va jag tycker osv, men de kan jag inte med henne. De jobbiga är om jag byter så är jag rädd att hon kommer blänga på mig och kanske tillomed börja prata med mig. Men jag funderar faktiskt på o byta. Men hur gör man de? ringer man mvc då? Tänk om de är hon som svarar :S

Kram och tack för ditt stöd!

2009-10-09 @ 18:57:58
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlever allt

2009-10-09 @ 20:39:55
Skrivet av: Miiqa - jag överlever allt

Hoppas att ni får en riktigt härlig resa! Kram!

2009-10-09 @ 20:40:30
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0