Self improvment

Alla har vi väl något vi behöver förbättra med oss själva och jag vet mycket väl vad jag måste bli bättre på, men ack så svårt det är.

Jag är en riktig bitch, ni vet en sådan människa som man bara vill vrida nacken av ibland. Nej, jag är inte direkt elak, men jag har ganska häftigt temperament så när jag hugger så hugger jag rejält. Dessutom är jag ganska långsint och kan reta mig som mest på de minsta grejerna.

Jag har jättesvårt att "släppa taget" om människor. Speciellt min sambo har jag svårt att "släppa iväg" så att han kan hitta på något med någon kompis en kväll ibland. Jag vill ha honom bredvid mig när jag somnar på kvällarna och har verkligen jättesvårt att somna utan honom. Svårast är väl ändå de gånger han själv planerar in något med en kompis en kväll utan att säga det till mig, så jag sitter där med hela kvällen planerad av mys, och han inte kommer hem...

Jag kan prata alldeles för mycket om mig själv. När jag träffar en gammal klasskamrat elelr liknande på bussen eller i affären så har jag jättesvårt att ställa frågor till dem om vad de gör osv, men jag kan babbla på om mig själv i en halv evighet. Är kanske inte så konstigt att de tröttnar på mig rätt så snabbt.

Jag gråter alldeles för mycket och alldeles för lätt, jag HATAR att gråta för när jag väl börjat så kan jag inte sluta. Men jag gråter ofta och mycket, för skitsaker...


Det var bara lite av det jag vet att jag måste försöka förbättra med mig själv, men det är så otroligt svårt trots att man är medveten om vad det är man har problem med...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0