Renoveringsstart

Nu har vi varit i stan och köpt hem tapeter till alla rummen, tapetklister, spackel, slippapper, färg till listerna och färg till taket. Blev en rejäl last med grejer (tur jag hade mamma och älsklingen med som bärhjälp ;) ) men det känns så otroligt kul att det händer något nu! Och det är skönt att hyresvärden får stå för kalaset.
Har spenderat hela eftermiddagen med att riva tapeter i vardagsrummet, de övriga rummen hoppas jag faktistk att vi ska klara oss ifrån den biten ganska mycket, men vardagsrummet var en katastrof.
Tiden går ruskigt fort när man håller på, vi fick sluta nu för att det började skymma och jag blev alldeles snurrig i skallen av det dåliga ljuset. Blir till att få dit en byggarbetslampa snarast möjligt.

Tog lite före-bilder idag som jag ska fixa lite snabbt med i PS, sedan lägger jag upp dem...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0