Nöjd och belåten

Hmm, ska nog försöka städa köket i nya lägenheten idag så vi kan börja flytta upp sådant som knappt används dit och på så sätt tömma åtminstone en kartong med grejer så vi kan packa ner det andra på onsdag-kväll.

Känner mig väldigt glad och duktig idag också. Vi har ju en bänkdiskmaskin här i 2an (i ett skåp) som vi köpte förra hösten för att vi tycker det är så urbota tråkigt att diska allt för hand jämt. Nu har vi en stor maskin i 4an så vi har tänkt sälja av med den lilla, men det är inget kul att försöka koppla ur den och lägga upp annons på blocket och sedan rulla tummarna i väntan på att någon idiot ska ringa och erbjuda hälften av det vi begärt för den (gav ca 3600 för ett år sedan och har tänkt sälja den för 1500).
Men mina föräldrar tyckte vi skulle fråga den som ska ta över den här lägenheten om hon var intresserad av att köpa den, och igår ringde hon om nycklarna så jag frågade och nog jäklar lyckades jag! :D Blir mycket mindre arbete med att koppla om allting och släpa med den i väntan på en köpare nu så vi kan fokusera på allt annat roligt istället. Får se vad de pengarna används till i slutändan, om det kanske blir en fåtölj till barnrummet eller om det blir några bokhyllor osv av det.

Nä, måste nog sätta igång nu om jag ska få något gjort idag.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0