Lugn dag

Blev en ganska lugn dag idag. Torkat ur alla skåp, gjort rent kylskåpet och spisen. Kom även upp några tapetvåder i hallen men över lag väldigt lugnt som sagt.
Imorgon blir det till att försöka fixa en del på förmiddagen, har föräldraträff på eftermiddagen så vi får se hur mycket som blir gjort då, mamma kanske jobbar på riktigt bra utan hjälp men jag skulle gärna vara där och hjälpa henne ändå.

Ska nog sätta mig och äta lite av resterna från min pizza nu, och mumsa i mig pizzasallad. Det är den riktigt trevliga delen med att flytta, pizzan som hör till.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0