Lånedag

I morse tänkte jag att nu jäklar MÅSTE jag till biblioteket och lämna tillbaks böckerna, bara 14 dagar försenade... Sedan läste jag det här inlägget och insåg att jag hade glömt att jag skulle till bibblan ändå. Så jag fick hålla tummarna för att slippa förseningsavgiften, och lyckades precis som alltid... :P
Så nu har jag en hel hög med gravid- och förlossningsböcker här hemma. Lånade även några pappa-böcker åt älsklingen så han har något att bläddra i samt en roman, som troligtvis är utläst innan mitten av veckan (beroende på hur mycket jag kommer igång med i nya lägenheten)...
Tror ni att jag kommer lyckas skrämma upp mig själv inför förlossningen nu? Bara 78 dagar kvar, och i slutändan kommer det ju vara oundvikligt att ungen SKA ut på ett eller annat sätt så ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Ja, ungen ska ju ut.. Bara att gilla läget.. haha. Jag försöker förbereda mig på en förlossning utan epidural.. Undrar om jag kommer att lyckas!? Haha..

2009-10-05 @ 19:03:00
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0