Kycklinggrytan

Nu har vi ätit kycklinggryta här hemma, har nog aldrig fått så mycket beröm för något jag lagat innan och ni ska tro att jag suger åt mig av varje ord. Misstänker att jag kommer få göra om det hela igen ganska snart ;)

 

Väldigt enkel att göra är den också, brukade få den hemma hos min syster för några år sedan och härom veckan fick jag för mig att jag ville göra den här hemma.

  • Kycklingfiléer
  • Wokgrönsaker efter tycke och smak
  • Röd currypasta
  • Kokosmjölk
  • Hönsbuljong
Billigt och gott. Här hemma blev det med couscous och ris till (sambon föredrar ris och jag couscous)

Snart blir det kladdkaka med grädde.
Fortsätt njuta av söndagen nu!!




Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: L* - väntar bebis

ser riktigt gott ut!

2009-10-04 @ 23:06:44
Blogg/hemsida: http://diiorkiss.blogg.se/
Skrivet av: X

Låter och ser mycket gott ut. Tyvärr så klarar jag inte av sådan mat nu när jag är gravid. Älskade sånt förut, men inte nu längre.

2009-10-05 @ 18:26:02
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0