Klock-helvete

Känns som att det är en väldigt dum idé att ställa tillbaks klockan så här på hösten, är totalt slut och kommer nog somna så fort jag lägger huvudet på kudden, hade vi inte ställt om klockorna hade jag ju kunnat göra det med ganska gott samvete, 22-tiden. Men nu blir det vid "pinsamma" 21-snåret istället.
Jaja, ska in i duschen nu sedan krypa ner i sängen.

Hörs imorgon!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Ja, det är en himla dum idé, det håller jaqg med om..

2009-10-25 @ 22:17:48
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Tänk va skönt det var i morse. Jag älskar att ställa om till vintertid för det känns som man får sova en timme längre. Sen att jag också gick och la mig vid nio igår tycker jag bara är skönt :)

2009-10-26 @ 08:32:40
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0