Har min mage växt?

Var ju tvungen att ta en ny magbild idag tyckte jag, men så började jag fundera på om det är någon skillnad mot de senaste som jag tog i v.26.. Jaja, blev en liten enkel jämförelse-bild gjord istället, jag tycker inte att det är någon direkt skillnad men lite, så det får duga ändå ;)



Nu blir det till att kolla på N.C.I.S och sedan The Mentalist


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Ung pappa till Inez

Hej



Trillade in på din blogg och jag tror att skillnaden är minimal. Går allt bra med gradviteten i övrigt då?

2009-10-06 @ 20:43:52
Blogg/hemsida: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Skrivet av: Gun

Lite skillnad är det nog, men inte mycket.

2009-10-06 @ 20:56:17
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlever allt

Jag tycker mig kunna se lite skillnad. Men oavsett är din mage jättefin ;)



Kram!

2009-10-06 @ 21:34:59
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Ung pappa till Inez

Sv. mm, alla uppfattar sina graviditeter olika och tur är väl det.



Gällande social styrelsen utlåttande så anser de inte att läkaren har handlat utanför vetenskap och beprövad kunksap vilket alla sjukvårdspersonal ska handla och agera efter (står inskrivet i hälso- och sjukvårdslagen HSL). Sen vill de inte spekulera i den höga dosen av läkemedlet då detta kan bero av flera olika orsaker.



Jag vet inte hur mycket du kan om kroppen och hur den fungerar den sista tiden i livet. När kroppen är i ett palliativt (livets slut) skedde så fungerar kroppens organ sämre och organ som t.ex. njurarna och lever. Dessa organ är viktig när det gäller nedbrytning och ut söndring av läkemedel.

2009-10-07 @ 02:15:13
Blogg/hemsida: http://ungaforaldrar.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0