God morgon

Tänkte bara meddela att jag är vaken.
Ont i halsen tyvärr, men orkar inte riktigt bry mig om det :P

Ny vecka idag och uppdatering på det kommer någon gång under dagen, men nu ska jag äta frukost. Blir filmjölk med cornflakes och russin, en polarkaka och ett glas apelsinjuice tror jag, så vi ses!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad bra att du meddelar att du är vaken, så vi inte tror att du ligger och sover heeela dagen!;D

2009-10-14 @ 10:02:02
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Mumsig frukost!

God morgon! :D

2009-10-14 @ 10:13:09
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0