Det är fredag!!

Tänkte att ni kanske hade missat den lilla detaljen, eller så är det just därför det är så tyst i bloggvärlden just nu (min del av den åtminstone).
Sambon står ute i köket och lagar middagen, pommes och fläskfilé blir det idag. Godisskålen är laddad och dippen till chipsen står i kylskåpet och väntar, kan det bli mycket trevligare? Hmm, ska nog kolla om det är något roligt att glo på på tvn också innan jag säger för mycket, kanske blir till att kolla på Idol ändå.

Har bara 1,5 vägg kvar att fixa i vardagsrummet nu, tycker vi har varit ganska flitiga idag ändå. Min rygg säger att jag är dum och bebis dansar jitterbugg när jag varit där uppe en hel dag men jag vill så gärna få allt i ordning, och hittills har jag alltid känt mig fit for fight morgonen efter igen.

Nä, nu ska här kollas tv-tablå och sedan är det middag som gäller. Ha en härlig fredag, hur ni nu väljer att spendera den. Jag kan erkänna att ett glas vin elelr en kall cider inte skulle sitta helt fel, men det får bli till våren istället, med trevligt sällskap av älsklingen, bebis och kanske några goda vänner i den andra lägenheten. Låter ju underbart nu när jag tänker efter...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ja visst är det dött på fredagkvällar. I bloggvärlden alltså..

2009-10-16 @ 21:16:15
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0