Dags att växa upp??

Gissa vad jag har börjat läsa nu då, både morgon och kväll går det åt minst en....


 

Ganska kul faktiskt, man uppfattar nog humorn på ett anant sätt nu när man är äldre än man gjorde förr. Har en hel pappkasse full med gamla Kalle Anka-tidningar så jag hinner nog ine läsa ut dem i år. Har ju dessutom en bok som jag håller på att arbeta mig igenom, men Kalle är bra underhållning det... ;)



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

sv: haha mycket på en gång ;)

2009-10-18 @ 19:58:35
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Haha, vad roligt. Det kan vara riktigt kul faktiskt.

2009-10-18 @ 21:30:58
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Malin

sv: joa börjar ju närma sig nu =) o me nya lägenheten o allt oxå, förstår att de är en del o göra =P

2009-10-18 @ 22:24:26
Skrivet av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Läser du högt för bebisen också? Kalle Anka är ju så bra :)

2009-10-19 @ 07:59:34
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0