Creepy

Ok, nu börjar det bli lite läskigt.
Det verkar nästan som att ALLA mina vänner på facebook känner någon annan av mina vänner, helt utan min vetskap... Alltså, vänner jag har från ett håll känner vänner från ett helt annat håll, typ ridning och skolan eller något sådant. Det börjar bli lite läskigt nu ju...
Är jag den enda som har upptäckt detta fenomen??


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Nej, jag är också fascinerad över att så många känner varandra.

2009-10-06 @ 10:51:00
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0