Tvätten är igång

Har startat två maskiner med tvätt nu, hoppas på att kunna beta av hela högen med tvätt innan dagen är slut, men vi får se om jag lyckas.
Även strulat runt med AMS, nu väntar jag på att en på det lokala kontoret ska se vad hon kan hitta, sedan ska hon ringa upp mig. Känns för jävligt att det ska strula just nu men vad kan man annars förvänta sig när det gäller svenska myndigheter?

Ska nog ge mig i kast med att baka lite lussekatter nu, annars kommer jag aldrig komma igång med det. Ska även sätta mig och beställa lite julgardiner online, tack och lov för faktura-alternativet... ;)
Behöver beställa gardiner till köket och vardagsrummet, och jag tror jag vet vad vi ska ha för några.

Vi hörs lite senare, nu ska jag se till att ha något att göra resten av dagen tror jag, så jag slipper gå och irritera mig allt för mycket


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0