Tror att sol är det som står på schemat idag

Solen skiner faktiskt utanför idag igen. Bortskämd man blir alltså.

Idag SKA jag måla golvlisterna i hallen, borde inte ta mer än någon timme och sedan kan jag äntligen få släppa den biten lite. kanske borde måla första rundan på dörrfodret i barnrummet också men jag vet inte om mamma kommer hit idag för att spackla och ha sig där.
Kanske ska sätta igång redan nu så är jag klar sedan och kan njuta av solen ett tag? Får se om bebskan tänka sig att ta det lite lugnt en stund, känns som att magen ska spricka! (Förutom på nätterna då h*n trycker på rejält neråt istället stundtals, läskig känsla är det minst sagt...)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tina S

Hehe vi är nästan klara med babyrummet.. Fast sambon vill göra om det, men jag tycker man kan vänta tills vi vet vad det blir :P

2009-11-21 @ 09:44:45
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/
Skrivet av: susan

Söt blogg du har :) Ha en skön lördag!

2009-11-21 @ 09:58:02
Blogg/hemsida: http://saltwaterroom.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Det är härligt ute i solen. Ut och njut!:)

2009-11-21 @ 13:20:30
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0