Tiden har runnit ut

Min tid på bibblans dator är snart slut så det blir inte mer uppdaterat idag. Och jag vet inte när det blir nästa gång heller. Fick sms från Telia om att vårt internet ska vara inkopplat 12/11... Är verkligen evigheter tills dess.

Ska hem nu, mysa med älsklingen och sedan börjar vi tapetsera kontoret. Klart idag elelr imorgon och då ska vi flytta in skrivbordet osv där så vi kan få klart barnrummet med så snart som möjligt. Ska bli skönt att få ytterligare lite ordnat.

Vi hörs vänner, glöm inte bort mig bara för att jag inte uppdaterar så mycket just nu.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Hahaha, jag brukar också sitta på bibblan när jag inte har tillgång till internet hemma :P

mitt bland alla pluggande ungdomar och alkisar som kollar på stryktipset... men vad gör man, data-beroendet inom en måste ju få sitt ;)

lycka till med tapetserandet!

2009-11-05 @ 13:37:51
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Tina S

Du har inte så långt kvar till din FL såg jag :D hur känns det?

2009-11-06 @ 10:11:15
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0