Jag lever

Grrr, hatar bibblans system just nu. Skrev ett lååångt inlägg men hann bli utloggad från internet innan jag hann publicera.

Kortfattat: Kontoret är färdigt, vi håller på med hallen för tillfället, barnrummet är kvar.
Vi ska få internet inkopplat hemma på torsdag, och jag längtar.
Jag känner mig misshandlad och längtar tills bebis är ute nu...
Nu ska jag läsa massa blogginlägg, kommentera och se hur mycket jag hinner med.
Ni vet varför jag inte är så flitig på uppdaterandet, och ni får ursäkta om jag inte svarar på era kommentarer just nu.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Skönt att höra att du lever:)

2009-11-09 @ 15:24:33
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0