Fredagsbabbel

Så var det fredagkväll och jag funderar på att sticka och köpa en påse ostchips och lite dipp, något jag är oerhört sugen på just nu. Frustrerande, jag vet!
Får nog bli så trots allt, ser för jäklig ut i håret och orkar inte ta på mig mina jeans utan det får bli mjukisbyxorna till affären. Kanske ska släpa med mig älsklingen och göra det till en kvällspromenad. Har ju ett helt kvarter längre till affären nu än innan vi flyttade...
Måste verkligen ta itu med golvlisterna i hallen imorgon. Det ska inte ta mer än någon timme att få dem målade och klara. Och så är det två dörrposter som ska få en omgång mer färg men vad fasen...
Ska nog ringa mor och säga att hon kan få komma hit och spackal klart och kanske slipa lite väggar i barnrumemt imorgon, bara lura ut vart vi ska ställa de grejer som står där just nu under tiden (tomkartonger, ett klappbord och några tavlor). Tavlorna hamnar nog i vardagsrummet i en hörna, bordet får stå i hallen och tomkartongerna vete sjutton... misstänker vardagsrummet för dem med.

Kanske ska roa mig med att spela lite Sims 3 sedan, och drömma om den dagen vi har köpt Guitar Hero 5 till vår PS3, kollade på låtlistan till det spelet tidigare idag och blev helt fascinerad av hur många fantastiska låtar de kan lyckas hitta och lägga in i spelet. Andra spelet i följd som de har med en Jimmy Eat World-låt nu, typ världens bästa band i mina öron, och grymt bra live-framträdanden har de också...

En av deras absolut bästa låtar, säger jag nog om alla deras låtar å andra sidan... Hmm, måste försöka rangordna dem lite bättre men blir jag glad och sjunger med så är det bra nog.. :)



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Liw

JObbigt. själv tar jag mig inte upp från rygg uan hjälp och ligger jag på sidan så gör fogarna så ont.. jag vill sova på mage ju!! :)

2009-11-20 @ 20:16:50
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - 20 & gravid

sv: jo, den har jag inte tittat på eftersom den är dyrare tror jag.

2009-11-20 @ 20:37:53
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - 19 & Gravid

Hejsan! Ja visst är det så.. gud vad jag längtar efter min lille skrutt! :P

Du en annan sak, du sa att du kunde tänka dig att hjälpa mig med blogg design?! Om jag inte minns fel.. Är du fortfarande intresserad? :)

2009-11-20 @ 21:42:08
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - 19 & Gravid

hihi :P ja alltså det är såhär att jag inte riktigt vet om jag skall vara ärlig. Det är ju inte så svårt att bestämma färg och typsnitt på text osv, men vad exakt vill du veta isf? Plus att om du skulle börja greja lite så har jag en prov blogg (på samma konto och inloggning eller vad man säger som du kan pilla med hur mkt som helst tills man e nöjd. Om du förstår :) Så behöver inte min nuvarande design påverkas under tiden :)

2009-11-20 @ 21:59:18
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - 19 & Gravid

okej :) men.. ska jag ta det här`??

2009-11-20 @ 22:03:28
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0