Förbannade AMS!!

Jag vill inte ha mer med Arbetsförmedlingen att göra nu... Jag har tröttnat på dem, rejält.
Var där 12e nov och lämnade min närvarorapport. Ringde Försäkringskassan nyss och frågade varför jag inte fått min utvecklingsersättning ännu, och nog f*n har Arbetsförmedlingen inte skickat in mitt papper till dem, så de kan inte betala ut några pengar...
Ringer AMS, och handläggaren där kan inte se något om att jag lämnat in mitt papper...
Ska ringa ekonomiavdelningen på AMS strax och fråga om de fått in något, sedan blir det till att ringa Skövde-kontoret och min handläggare där.
Vi har ju en del räkningar som måste betalas och självklart ska det strula just nu... Hatar det här, så jäkla olägligt, alltid.
Dessutom tar det ju ca 14 dagar från att man lämnar närvarorapporten tills FK kan betala ut några pengar, så det går absolut inte bra för mig just nu


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tina S

Det där käner jag igen.. hände mig föra gången.. suck.. tog en månad innan dem kom.. Men men sådan ät livet ibland, surt!!



Men hoppas det löser sig :D

2009-11-30 @ 10:06:21
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0