Det går segt

Jösses vad det går segt att läsa igenom alla gamla blogginlägg... Bara ca 75 stycken olästa kvar nu dock, det går åt rätt håll! :P
Har även svarat på en del gamla kommentarer jag fått här, men ber om ursäkt för att det tagit sådan tid för mig att få iväg några svar.

Bebis ligger och skrapar med rumpan (tror jag) mot insidan av magen på mig just nu, känns allmänt obehagligt men nog kommer man sakna det med när h*n är ute.
Fortsätta läsa bloggar då? Kanske ses bland kommentarerna i eran blogg snart :P


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: linda

Det du skriver låter som om det är jag själv som skrivit.



Att vara gravid är inget jag trivs med, det känns så hemskt att säga..

till en början var det mysigt absolut men nu när man varit med om allt typ illamåendet i början, stora mgen, alla sparkar och rörelser så känner jag att det räcker om att han gärna får komma ut nu..

till nyår, hehe jaa det är då jag är beräknad 31 dec helt pådagen..

2009-11-20 @ 17:09:48
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0