Det börjar röra på sig

Tur att man får prata med trevliga handläggare på AMS ibland åtminstone. Lämnade ju min närvarorapport på lokalkontoret som i sin tur ska skicka vidare till det större kontoret i grannkommunen, vilket troligen inte hände eftersom de inte har någon kopia på min senaste närvarorapport där. Fick åtminstone rådet att gå upp till lokalkontoret imorgon, skriva en ny närvarorapport och be dem att skriva under, ta kopia och lämna tillbaks orginalet till mig så jag själv får skicka det till FK. Allt för att snabba på processen nu när de strulat till det för mig.

Hoppas vi får pengarna från Telia de närmsta dagarna, och så får jag väl försöka låna lite pengar tills FK betalar ut mina. Kankse kan reda upp sig här till slut, även om det känns ganska hopplöst ibland.
Hoppas lussekatterna blir lyckade åtminstone, kanske så att jag har tur efter 12 idag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Byråkrati är inte roligt!!!

Sv: Frukt är förbjudet område än så länge tills jag har blivit av med mitt kolhydratberoende helt. Sen skall jag testa mig fram lite försiktigt.

2009-11-30 @ 16:21:16
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: linda

Hehe jaa ade kanske blir innan, ja hoppas de för eran skull..

Själv kom aj hem ifrån förlosningen idag legat inne två dagar har problem med njurarna :(

Ska tillbaka om en vecka har det inte blivit bättre ä r det prat om en igångsättning så vi får se, är jävligt nervös iallafall..

2009-11-30 @ 17:30:29
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/
Skrivet av: Tina S

Aaafan tycker synd om er! Vi har ju iallfall en hel lön här från hans sida, så vi led ju inte av det på det sättet.. Men hoppas det löser sig att du får det lite fortare!

2009-11-30 @ 19:24:19
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0