Dagen so far

Verkar som att vi kanske får skjuta upp min födelsedagspizza till imorgon kväll istället. Dumma Jimmys skolarbet att strula.

Sitter och väntar på mina föräldrar just nu, och svärmor m. barn är också i krokarna snart. Då blir det tårta och julmust. Äntligen känner jag att jag med gott samvete kan öppna en flaska julmust här hemma, för nu är det ju nästan första advent...
Har lyckats städa upp det mesta i lägenheten idag, finns en del som jag gärna skulle dumpat i ett förråd men hyresvärden är lite seg så vi får klara oss ändå. Alla golv är dammsugade och våttorkade, köket har inte sett så fräscht ut sedan innan vi flyttade in och jag är otroligt trött i axlarna och fötterna nu. Tack och lov för att det är fredagskväll och man med gott samvete kan koppla av.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Du kommer ha riktigt fint och städat till jul!:)

2009-11-27 @ 19:02:57
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Grattis i efterskott =)

2009-11-28 @ 18:08:23
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0