Vad satan är en Fiffi-häst??

Min kära syster har varit och tittat på häst, och kommenterade den med att det var en äkta Fiffi-häst... Jag kallas alltså Fiffi av släkten, något jag avskyr, fortfarande... Men vad är en Fiffi-häst? Den skulle tydligen passa mig perfekt, men vad är det då????
Hoppas hon kommer upp och hälsar på nu i veckan (idag-imorgon) så jag får veta lite mer..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

En Fiffi-häst är en häst som är väldigt Fiffig!!!

Sv: Har försökt göda mig (ofrivilligt, men dock) för några år sen, det var endast rumpan som växte... :D

2009-05-13 @ 15:15:42

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0