Ursäkta latheten

Jag känner mig ungefär som att jag är bakis, snurrig, illamående osv... Men jag har inte rört sprit på några månader så det är det inte...
Orkar bara inte komma på något att skriva här just nu, eftersom dagarna går åt till att slöglo på tv hela tiden...
Så ni får ursäkta mig om jag inte är så aktiv...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Du är ursäktad. :D (Hmmm, har det inte snart gått "några veckor" ? - nyfiken )

2009-05-06 @ 20:04:22
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0