Surrogatmammor

Detta är ett "intressant" fenomen som KAN vara jättebra.. Tror tyvärr att många Hollywood-par utnyttjar detta som ett sätt att få barn utan att på något sätt utsätta sin egen kropp för påfrestningar och riskera att förlora lite inkomst pga. en gravidmage.
Jag tror säkert att flera av dem har haft svårt att själva bli gravida, men många försöker nog slippa den jobbiga biten.

Jag har, via nätet, kontakt med en tjej som varit surrogatmamma två gånger, och som gärna skulle göra om det. Och jag beundrar henne, jättemycket.

Tänk vad smidigt Sarah Jessica Parker måste ha det, hon kan fortsätta filma tills det är dags för de små tvillingarna att kika ut, hon slipper svullna bröst, tvillingmage, foglossningar, förlossning, illamående, trötthet, järnbrist m.m. Vad vet jag, hennes ålder kanske gör det omöjligt för henne att bli gravid själv? Kankse hon inte heller kan bära barnet, men det känns som att det är en innegrej bland "stjärnorna"...

Ser gärna att det tillåts i Sverige dock. Att man faktiskt kan få hjälpa de som av olika anledningar inte själva kan bära barnet, exemeplvis felväxt livmoder eller liknande...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

ALLA lösningar för människor att kunna få barn tycker jag är bra, men det missbrukas..



Sv: Kondomen blåste jag upp och det var äckligt, hade glömt att de är klibbiga!!! :D

2009-05-23 @ 12:20:16
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0