Myskväll på g

Jahapp, pommes i ugnen, Jimmy ska köpa varsin hamburgare på grillen typ 2 kvarter bort och så ska vi titta på YesMan...

Har hört att den är hysteriskt rolig och grymt bra... Och grillen här har lätt de godaste burgarna i länet (av de jag testat). Så, halva kvällen utstakad i alla fall, andra halvan sover jag säkert...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Ja, jag tyckte den var ganska roligt.

2009-05-18 @ 08:19:15
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com.com
Skrivet av: Malin

inbjudan var ju då tänkt till er alla i familjen o inte bara till dem =P

2009-05-18 @ 09:22:42
Skrivet av: syster yster

Strips och hamburgare.... Och häromdagen pizza. Skulle inte du börja äta nyttigt nu sa du?

2009-05-18 @ 19:58:01
Skrivet av: Anonym

Tänk för att jag gör det... 28/30 dagar ungefär... äter sånt jag inte spyr av vissa dagar

2009-05-18 @ 20:22:56

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0