Fy fan, den förkyldes klagan

Ligger nerbäddad i sängen med en utomjordisk förkylning... Näsan har slutat rinna, täppt nu istället. Huvudet känns så tomt att det ekar, Alvedon hjälper inte. Halsen gör ont, önskar vi hade råd med halstabletter men pengarna kommer först på måndag. Benhinnorna värker, skitjobbigt. Står jag upp får jag kväljningar, nästan vant mig vid det nu men hatar att spy. Febern kommer och går, den biter Alvedon på i alla fall.
Utöver det har jag ont i magen och korsryggen. Med andra ord, livet leker...

Tröstar mig med att läsa några av favoritbloggarna, men de är nästan lika dåliga på att uppdatera som jag är...
Hade kanske varit lättare om jag inte hade varit så jävla pisasnödig, konstant... Var på toa för cxa 10 minuter sedan, spydde för att jag satte mig på nåt konstigt sätt och nu måste jag typ springa upp igen, men det tänker jag inte göra på ca 5 minuter i alla fall... Någon gång måste ju kroppen tuktas lite.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Oj. Verkligen glad jag inte är dig! (FYTTERAKKARN! - norska såklart) Så skall man väl inte må? Ajajajaj!

2009-05-21 @ 17:55:32
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Daniel

Yök, stackarn - krya på eder!

2009-05-22 @ 09:04:51
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0