Ångrar ni något?

Jag har kommit fram till att om jag kunde gå tillbaks i tiden, med vad jag vet nu, och kunnat leva om en endaste dag i mitt liv så hade det blivit studentdagen.
Jag började dagen med att inte äta frukost, inte sminka mig och inte platta håret. Sedan åkte jag till champagnefrukosten och drack alldeles för mycket champagne, spillde champagen på min tröja och gick i 20 minuter till skolan i nya, högklackade skor. Jag hade en sprucken blodblåsa på ena tån, med levrat blod på utsidan av skon. Enorma blåsor under fötterna och det var varmt.
Så när vi kom till skolan kunde jag inte gå, jag var osminkad, håret ser ut som en risbuske och jag ser extremt bakis ut på bilderna. Osminkad...
Vissa i klassen var smarta nog att åka bil från champagnefrukosten (föräldrar som skjutsade) och slapp på så sätt skavsår. De flesta var nog smarta nog att dricka vatten och äta frukost..
Jag missade studentfesten på kvällen, köpt biljett för 250 men låg däckad på soffan när det var dags för den.

Så kunde jag göra om en endaste dag i mitt liv skulle det vara den. För den bilden som togs på mig, den är hemsk. Jag är inte snygg, ser inte glad ut osv...

Finns det någon dag i erat liv ni skulle vilja göra om och "göra rätt"?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: malin

tss:P tror ja nog att dom är. kommer ihåg dina blåsor på fötterna btw ;)

2009-05-18 @ 12:05:40
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag skulle vilja göra om min första skoldag - haha. Hittade inte klassen och hade nekat min mamma följa mig för jag ville vara stor. Satt på skolgården och gick sen hem... :(

2009-05-18 @ 17:47:46
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0