Ang. kommentarer

Alla reklam-kommentarer som handlar enbart om den och den sidan, med andra ord inte har ett dyft med mitt blogg-inlägg att göra tas bort så fort jag ser dem.. denna blogg är inte till för anonyma personer att göra reklam...

Ska ni göra reklam, gör det på ett snyggt sätt, visa att ni faktiskt läst bloggen, och posta inte som anonym om du ska göra reklam...
Får jag en sådan kommentar till så får jag börja moderera alla kommentarer innan publicering..

Min blogg, mina regler.. Deal with it


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Det finns en länk både i Egoinas blogg och min om hur du spärrar "skitet"!



Sv: Jag sover, men vaknar fruktansvärt tidigt oavsätt när jag lägger mig. Brukar därför lägga mig tidigt oxå. :)

2009-05-14 @ 17:01:01
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0