Sova

Tänk vad underbart det är att sova ibland... Vissa dagar kan man bara inte sova en minut efter att man vaknat till första gångne, andra somnar man så fort man blundar igen. Idag är en sådan dag där jag skulle kunna sova hela dagen. Regnet smattrar på rutan och sängen är varm och skön.
Sov inte mycket natten till igår heller så jag misstänker att vi har lite att ta igen. Och molvärken i magen har åtekommit nu så det hugger lite lätt då och då.
Så nu ska jag sova lite till ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag hade det slö-dag i går OCH idag. Det är så skönt!! :)

2009-07-08 @ 17:29:40
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0